Att älska någon så mycket.

Jag älskar dig, glöm inte det. Du har ju ingenting att säga förlåt för, det är jag som ska säga förlåt, för att jag inte kan få din livsvilja tillbaka. Jag vill krama dig hårt, jag vill hålla om dig och aldrig mer släppa dig. Din smärta blir min smärta och det gör bara ondare och ondare och jag vill lida mer med dig. Jag älskar dig, jag önskar jag kunde ta dig till ett paradis, men det finns ingen sådan plats. Världen blir bara svartare för varje sekund som går. i japan tar flest människor livet av sig, i sverige tar näst flest människor på hela jorden livet av sig. Hur kan jag göra världen bättre? Hur kan jag göra din värld bättre?.
Jag önskar jag kunde Låsa in dig i mitt rum, jag skulle fått dig att äta, det kan jag lova, jag skulle fått dig glad, det kan jag lova.
Jag älskar dig, mest av alla på hela denna jord. Du och jag, vänner föralltid, eller vad säger du ?

Det finns inte ord för dig, du är helt enkelt bättre, mycket bättre än bäst. För dig skulle jag döda och dö.


                                                 DÖR DU DÖR JAG. JAG ÄLSKAR DIG. GLÖM ALDRIG DET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0