~ Feather ~

Hur kan ångest göra mer ont än hårda slag ?

Igår blev jag överfallen av en tjej jag aldrig träffat förut, slagen gjorde inte ont. Och jag funderar fortfarande på hur det kan göra mer ont efter än för stunden.

Tjejen hoppade på mig, tog stryptag ett antal gånger, skallade mig, sparkade mig, höll fast mig i ett hörn. Men det gjorde inte ont.
En kille vid namn max kom och frågade om en cigarett, han fick bort henne från mig. Sen kom securitas, hon slog även honom. Jag, Therese och ***** gick senare därifrån, påväg hem till mig, där ser ***** tjejen som hoppade på mig tidigare och ber mig springa det fortaste jag kunde därifrån, jag sprang.
När jag kom hem ringer jag min mamma, Therese svarar och säger att tjejen slagit morsa.
Det slutade med polisen inblandad och värre, vi åker inte till landet.

Krossat samhälle.
Dålig jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0