~ Let me sign ~

Nostalgi som bara fan.

Jag kan inte sluta tänka på dig, varför sa du det du sa?
Jag vill inte tänka på dig, jag vill inte sakna oss.
Jag vill leva vidare. Inte behöva tänka på hur det kunde bli om det aldrig tog slut.
Nu när du har någon annan så vill inte jag behöva tänka på dig såpass mycket, jag vill inte få förhoppningar när jag vet att de ändå aldrig kommer bli någonting.
Men jag älskar dig.
Och det kommer jag aldrig sluta göra.

                                                                                                                                                                                

Sedan jul har jag vart på stan och txe beställt en nikon d80, det är jag sjukt lycklig över.
Över hela jul har jag dessutom fått nostalgi minnen från förra julen, vilket jag inte är speciellt glad över.

Imorgon åker jag till landet, där jag ska träffa Johan vilket blir hur mys som hellst. Eller ja, egentligen idag. Klockan är ju förihelvete redan 5 på morgonen. Ska åka runt 9, om 4 timmar alltså. Fyfan va trött jag lär vara imorgon, men det äre värt. Det är bara en person som förstår varför det var värt att vara vaken såpass länge.

Det svider. Minnen svider. Känslor svider. Starka känslor svider. 

                                                                                                    

Förövrigt har jag börjat lyssna på Robert Pattinson igen, får även nostalgi av den.

Bella's song.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0