~ Rebirthing ~

Idag var jag hemma från skolan som vanligt, vet inte riktigt varför jag aldrig orkar.
Kommer gå ut denna terminen med IG, det vet jag. Ska höja mig till nian, det måste jag göra.

Förövrigt sitter jag och lyssnar på Dia Psalma och Tristania och får flashbacks från när jag var yngre. Lyssnade mycket på dem när jag var cirka 10-12 år, kanske tom yngre.

Har nyss sett klart filmen "the crow", den är inte så jävla bra som jag trodde den skulle vara. Ingenting jag rekomenderar!

Har fått tillbaka mina gamla vanor, vilket skrämmer mig en hel del. Men ska genast ta tillbaka dom till mitt förflutna och inte låta dom bli en del av nuet också.

Jag har också börjat skriva en självbiografi, kommer väl ta ett par år innan den blir klar. Men ja, just so you know.

Nu kom morsan hem, så ska ställa mig och diska. Sucks.
Yeahyeah. Bye !
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0