~ Reflection ~

Vart vaken i snart ett dygn nu. Igen.
Var på stan med mormor igår och köpe julklappar, till Ebba köpte jag en bratz för 200 kr och till morsan köpte jag krämer för 400 kr. Har inte så mycket pengar kvar. Funderar på att lämna tillbaka morsans present och köpa nåt mycket billigare till henne efter det hon gjorde igårkväll.

Förövrigt såg jag nyss kvar den bästa filmen jag sett i hela mitt liv, bokstavligt talat.
Har ju sett animen osv innan, men filmen slog allt jag någonsin sett.
Kanske för Jay Chou är med i filmen... Nice musik, snygga killar och bilar.
Ringer det någon klocka?
Initial D ofcourse !
(Lite smygreklam)

Bästa filmen jag någonsin sett !
Oh, förövrigt fick jag världens mysigaste parfym av mormor på stan idag. Bubblegum, så nu luktar jag jenka !
Godnatt/Godmorgon.
Nu ska jag sova, fastän skolan börjar om ... 2 tim.

Langar en nice bild på Jay Chou från filmen också.

Initial D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0