~ The Watcher ~

Idag har Mormor, Johanna, Sam, Troy och Sam's föräldrar vart här, inklusive Love.
Sam visade mig en video med ENSLAVED där det visade sig att Sam var "huvudpersonen" i själva videon.
Den är sjukt snygg gjord och jag måste säga att jag är stolt ! Sam har verkligen lyckats.

Här är förövrigt en länk till videon ENSLAVED - The watcher, sam är (självklart) killen med kedjor/kort hår.
http://www.youtube.com/watch?v=CGOHk2J4jV4

Troy ( min kusin ) har vuxit och blivit stor. Han är jätte söt och inte alls lika blyg för mig, nästan tvärt om.

Om 2,5 veckor är det julafton, sen är det nyår, den 2 jan kommer Johan hit och myser med mig, och den 25 fyller jag år. Då kommer resultatet om det blir någon systemkamera för mig. Håll tummarna alltså !
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0