~ Curses ~

Jag har inte vart speciellt aktiv senaste tiden. Inte alls, faktiskt.
Ska försöka bli mer aktiv, men har så sjukt mycket med skolan osv.
Har nyss fått veta att min morfar inte flyttade och sedan dog i cancer. Han tog sitt liv.
Och massor mer.
Dessutom fick jag nyss veta att det finns falska människor överallt, även de människor man tror är det närmaste man har.
Någonting kommer aldrig förändras, det kallas omogen het och även ungdom.
De man kanske tror är dina bästa vänner kan också svika i slutet.

Förövrigt har det fan blivit jul ! Snö i nästan hela sverige och mamma har redan köpt julskinka och julvört. Tiden går fort. Känns som igår jag fyllde 12 år. Men det är det inte.

Saknaden till min lillasyster växer nu till jul och jag vet inte längre vad jag ska ta mig till. Får väl vänta 10 år till eller någonting sådant.



Idag har jag vart och fikat på E-House med Therese och Sara, det var mysigt med chailatte och prat om livet och dess ting.
Nu ska jag ta och lägga mig, skola imorgon ! Natti.
                                                                                                                                                                                                

-


Kommentarer
Postat av: JEMINA

saknar dig hjärtat

2008-11-30 @ 18:00:19
Postat av: Sophia

Saknar dig också älskling

2008-12-07 @ 19:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0