~ And why do i still care ~

Igår var jag med GK och hennes klasskompis typ hela kvällen, vi gick på alladin med min syster och satt väl där runt 1 timma, det var trevligt som satan. Jag och syster bestämde oss för att jag ska med till sthlm på höstlovet, det blir najs.

Idag fyller Claudia år, ska på fest hos henne. Har ingen sprit så jag får väl vara some sort of guard.
Tänkte hålla lite koll, trots allt Claudia som en lillasyster för mig.

På fredag kommer Jemina äntligen hit, och torsdagen efter det så drar jag till sthlm.
Det blir ett jävligt najs höstlov kan jag lova.
Nu är jag väldigt trött, har ont i huvudet osv.
Snart kommer fanny, sedan ska jag duscha och börja fixa mig.

Dagens blogg var väldigt tråkig, jag vet.
Har inte alltid så mycket att säga.
Men jaja.
Ha en najs lördag !

myeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0