~ Doomsday ~

Jag vill sååå tillbaka till Taste Of Chaos och göra det bästa utav kvällen. Får nostalgi som in i helvete.
Jag funderar dvs på att färga mitt hår svart med lite röda slingor? Eller ja, inte röda... men typ rödbruna. Vad sägs?

Idag var jag i skolan hela dagen för en gång skull. Failade på SO provet så in i helvete. IG nästa.
Lite senare ska jag träffa GK, köpa hårspray och fixa present till Claudia som fyller år imorgon. Sen ska jag träffa Alexandra och Catja, som kanske sover över hos mig ?
Imorgon ska jag och Frida iväg på EC träff utav någon anledning. Träffa nytt folk antar jag.

Har funderat på tatuering nu. Kanske blir det en star tribe på armbågen?

Idag fick mamma hem ett brev från soc, visar sig att det faktiskt var vårat sista möte där igår. MEN, haken är att jag ska börja på BUP igen. Jag orkar verkligen inte. Nu får jag fan sköta mig, så jag slipper en jävla massa samtal hit och dit.

Det var allt för mig. Ciao.


ehh? ben?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0