~ Everyone i know, goes away in the end. ~

Har inte vart så aktiv senaste tiden, Jemzziie har ju vart här fan, hon ÄR här fan.

Faktum är att jag har insett att jag är rädd för kärlek, nej... det har jag vetat om länge... faktum är att jag nu vet varför jag är rädd för kärlek.
Jag är rädd för att få mitt hjärta krossat.
Tyvärr så halkade jag dit. Igen.
Det är inte många som fått mig att göra det, vilket gör att det gör ännu ondare när man halkar.

På onsdag åker jag till sthlm och bor hos min syster. Vet inte riktigt längre vad jag ska göra där. Men jag ska iaf ha det sjukt mysigt med Cecilia, träffa Reby, Toby, Frida osv...
Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, är inte lika fantasi full vad gäller att blogga längre.
Jag och Jemina har vart i stan idag, jag skulle köpa fundation... men hittade ingen i min hudfärg. Så jag väntar tills jag är i sthlm.
Har dessutom träffat Stella för första gången på evigheter idag, i cirka 20 minuter. Men det var bra.

Jag saknar min lillasyster, funderar på att börja skicka brev till henne lite då och då.


Förövrigt ska jag säga att jag älskar Nirvana.






Hey!
Wait!
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
hey
wait
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey!
Wait!
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice


fett körd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0