~ Everytime ~

Igår var nice, i början !
Det började med stan med Fanny, Catja, Alexandra och Siri en stund.
Köpte got 2 be - 2 sexy - hairspray och presentkort med 200 kr laddat till Claudia som fyllde år.
Sedan drog jag till festen, när jag kom fram runt halv åtta så hade dom flesta redan börjat dricka. Från början var det förövrigt väldigt roligt. Alla var trevliga och Claudia hade roligt, vilket var det först och främsta.
Sedan blev det kaos eftersom att Claudia's moder kom hem. Yeahyeah, alla stack och jag tyckte grymt synd om Claudia.
Alla gick ut i regnet för att fortsätta dricka, vilket jag inte förstod. Hur orkar man sitta ute i regnet för att bli full? spara eran sprit för i helvete.
Jag och Hanna åkte hem till mig och fixade oss. Sedan åkte jag, Catja och Alexandra (allie)  hem till Melvin som förövrigt inte var hemma, det var bara jag, Catja, Allie, Alexandra (den andra) och Therese som var där. Vi drack knappt någonting.
Kvällen var väldigt rolig. Catja och Allie sov över hos mig och Catja fick nog lite för mycket av det "goda".
Jag sov förövrigt på soffan.
Idag har väl vart mer av en bakisdag med Cola Light och tv.
Trevlig helg.


Födelsedagsbarnet fick godis string ! mmh yummi !

Älskade födelsedagsbarnet fick godisstring. Yummi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0