~ honor ~

Idag var jag inte i skolan. Jag var för trött, jag kanske behövde en vilodag där jag bara ligger i sängen och kollar på film.
Fast samtidigt tänker jag att jag håller på att förstöra min skolgång, jag måste vara i skolan för att få bra betyg. Det är det ända jag tänker på för tillfället. Jag vill inte gå ur 9an med skit betyg. Jag vill kunna tjäna mer pengar än min mamma när jag är vuxen.

Jag har iaf legat i sängen och kollat på anime hela dagen. Har dessutom försökt fixa min blogg, men det gick inte så bra. Därför bad jag Mimi fixa den, det blir väl gjort imorgon. Är skit glad att hon faktiskt finns, hon hjälper mig inte bara med min blogg, hon hjälper mig att finnas, att känna att jag betyder någonting.



Idag har jag tänk på kärlek, vilket jag gör ofta.
Jag saknar det jag hade med en speciell person, hon vet vem hon är.
Men jag är faktiskt kär, tror jag. Har bara vart kär på riktigt 1 gång i hela mitt liv.
Jag tror jag är rädd för kärlek. Eftersom jag oftast drar mig ur relationerna när det börjar bli mer seriöst.
Men jag har börjat lita mer på mig själv. Och jag vet, att om jag blir sårad... så kommer jag alltid på benen efter ett tag. Jag blir hellre sårad någon gång emellanåt än att aldrig bli kär.



Vill tillägna en liten text till Mimi, den underbara ängel som får mig att känna.


Mimi Swärd , Du har mer än allt en vän behöver. Du gör min vardag så speciell, när du pratar så känns det som det är en ängel som talar till mig. Dina ord får mig att känna mig speciell, som om jag betyder någonting. Från första dagen jag träffade dig har jag vetat att jag har dig vid min sida. Du och jag har något speciellt, våran vänskap är speciell. Det kände jag redan första gången jag pratade med dig. första gången du fick mig att le. Du är en speciell person som betyder fruktansvärt mycket för mig Mimi. Det finns tillfällen du gör min dag bra, från ett rent helvete. Varje dag som går saknar jag dig mer och mer. Vi ses för sällan, det måste vi göra någonting åt. Att en människa kan vara så vacker, både på ut och insidan... trodde inte jag existerade.
Mimi Swärd , jag älskar dig.



Även en liten bild på Mimi får komma här under texten.


Kommentarer
Postat av: Mimi

Åh älskling! du är så enormt underbar.

det går seriöst inte att beskriva med ord, verkligen inte. våran vänskap är verkligen speciell. Du får mig att känna mig speciell. du får mig att känna mig älskad och att jag faktiskt gör nytta. om du bara visste hur mycket du gör för mig.



JAG ÄLSKAR DIG SOPHIA OCH TACK FÖR ATT DU ALLTID FÅR MIG PÅ BRA HUMÖR! <3

2008-10-14 @ 19:51:19
URL: http://thedevilinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0