~ Letter from the past ~

Fick brev idag.
Från Oscar. En kille som legat på behandlingshem nu i cirka 2 år, lite överallt antar jag. Han åker ut och in hit och dit hela tiden. Idag fick jag brev från honom, där han beskrev hur mycket han saknar mig osv. I vanliga fall hade jag nog trånat tillbaka efter honom, träffat honom och troligen blivit lika ledsen som vanligt när han åker in på psyket igen.
MEN , Vet ni ? Jag är inte den personen längre. Nu suckar jag, tittar på brevet. Kall är jag inte, för han har alltid betytt mycket för mig. Men idag känner jag inte för att ringa upp numret han bad mig ringa när jag såg brevet. Jag bara la brevet i papperskorgen och satte mig och började kolla på tv. Visst rann det lite tårar, men jag är stark nog att gå vidare för en gång skull.

Förövrigt har jag haft en fullt normal dag i skolan. Imorgon är sista soc mötet jag kommer gå på framöver. Om inte Maria insisterar på fler. Beror väl på hur fast min pappa är på sitt beslut.

Yeahyeah. Förövrigt har jag funderat. Det blir medusa OCH septum ! Såfort jag har cash !


medusa ? heh


 


Kommentarer
Postat av: Siri

Det blir säkert bra, men var beredd på att ALLA som inte är emo/scene kommer tycka att du är ännu mera emo när du piercar dig på två såna, ja.. Ställen.

2008-10-15 @ 19:48:50
URL: http://nohlstroms.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jag skiter faktiskt fullständigt ifall folk kommer tycka att jag är emo. ALLA som inte är emo kommer inte tro att jag är emo, däremot fjortisar som inte vet ett skit om mig kanske tror det, ja. Och jag tycker det är sjukt att du äns nämner det.

2008-10-16 @ 18:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0