~ Love me ~

Nu har skolan börjat, och våran klass ser i stort sätt likadan ut. Otroligt tråkigt.
Jag har fått panik några gånger, vill bara packa min väska och resa utomlands. Kanske blir om en vecka eller två med Theresé.
Idag har jag vart sjuk, legat hemma på soffan med mitt täcke och tittat på tv och myst med Love. Senare kom mamma hem med god mat, glass och "The curious case of Benjamin Button". Det var verkligen en av de bästa filmerna jag sett någonsin, började tom gråta.

Imorgon hoppas jag förövrigt att jag är frisk igen, så att jag kan gå till skolan. Jag vill verkligen klara av detta året utan massor av problem.

Nu ska jag nog lägga mig och titta på "Finding neverland", men innan ska jag röka och lyssna på pianomusik så som Yann Tiersen - Comptine d'un autre été, L'aprés midi och massor av Yiruma. Godnatt!

BTW, jag har piercat Vertical Labret!

                                                                                                                                                                                           

 
Helt otroligt bra.




Jag älskar att mysa med Love när jag är sjuk, finns inget bättre.




Nöjda tjejen med min nya piercing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0