~ Oh my baby ~

Idag kom jag självklart försent till skolan, hade jätte svårt för att somna inatt. Inatt måste jag fan sova, för imorgon har jag mycket att göra.
Först blir det stan med mormor och fixa ut lite bilder, efter det blir det fika med Linda och gå igenom lite kläder, smink och tema till våran fotosession klockan 17:00. 17:00 möter vi tjejen vi ska fota och jag ska sminka, sen bär det av till stället där allt händer. Kommer bli awsome!
På tal om Victory Models Agency behöver vi sponsorer, så är ni villliga sponsorer eller om ni vet något bra sätt att skaffa så kommentera gärna!

Jag har även blivit helt galen i Big Bang och Disturbed igen, I can't help myself.

Jag är så trött på sverige, och det är mamma också, därför flyttar vi förmodligen utomlands (troligen barcelona) om ett år. Awsome!
Nu ska jag försöka sova.

Puss!


Copyright SB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0