~ Trapped ~

Det är hemskt att se dig med någon annan, veta att du är lycklig med någon annan.


Senaste veckan/veckorna har vart dåliga, jag har sett en kille bli knivskuren, jag är rädd hela tiden eftersom han som gjorde det bor på samma gata som mig. Jag har knappt några vänner alls som förstår, ingen frågar mig hur jag mår förutom min familj och polisen. Alla tar det som om att det händer alla, varje dag.
Idag var jag på mitt förhoppningsvis sista soc möte, där jag fick veta att Ammi (en "specialpedagog" som sänker mina drömmar för varje soc möte) ska bli min och resten av klassens klass-mentor. Det suger.
Jag älskar Love, finns ingen bättre hund.

Nu är det slut på negativt.
Imorgon ska jag pierca vertical och på måndag börjar skolan, vilket jag för en gång skull ser fram emot. Nu fan ska jag visa dessa idioter vad jag går för! Så, wish me good luck!
Nu har jag fått 5250 kr i försäkring också, fast redan gjort slut på ungefär 2000, nice! Resten sparar jag tills när jag och mormor åker till köpenhamn i oktober.

Dead By April är förövrigt sjukt bra.
Bye!

                                                                                                                                                                      

I try to be all that you need
Try not ever let you down
still I can see it in your eyes
Not good enough

This time I believed that I really could change
I gave it all
This time I really gave my everything.
I guess I was wrong

 This time I believed in you were mine
When I gave it all This time I can see it all perfectly,
I guess I was wrong.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0