~ All around me ~

Hej! Nu blir det bilder osv från julen.

- 23 dec, Liseberg med mormor och min söta kusin Troy och uppersittarkväll med mamma!








- 24 dec, julafton hos mormor med familjen.


Mamma och Troy leker med tåg.

Sam.

Söta kusinen Troy skrattar fint!

Moster med klockrena diskhandskar hon fick utav mig!


Troy till vänster med sitt nya fina tåg och Tiara till höger. Så söta små kusiner!


Fick ett fint halsband utav mamma, "Faith" står det. Tyckte påsen paketet låg i var fin så fotade den också, älskar Fanny Michel.
Fick Twilight och New Moon boken utav min moster, pengar utav mormor och pengar utav pappa och en Siden Kimono utav mamma.

- 26 dec, åkte till Bålsta och sen vidare till Stockholm! Mysigt.

Jätte suddig och dålig bild, men här har vi en äkta Bålsta-bo!

Här har vi min bästa vän, visst är han snygg?
Älskar dig ändå skummis.

- 27 dec, Stan med Daniel, Cissi, Arre och hans kompis, åt på kungshallen och senare fika. Mysig dag!

Min mobilkamera är trots allt helt ok.
Och jag ska ge igen för att du puttade ner mig i snön, två gånger, Daniel! ...

Det var alla bilder från julen!
Stockholm var underbart, fint folk och snö som självklart det inte finns någonting av här i göteborg.
Nu ska jag snart lägga mig och läsa lite ur Twilight, sen sova. Stan och köpa nyårsklänning imorgon!

Har köpt lite fint till mig själv i Stockholm också!


Parfymen utav Elizabeth Arden, Mediterranean jag velat ha i över ett år. 199 kr på rea.

Tröja från H&M, 199 kr.

Depend nagellack från Åhlens i lila med glitter/skimmer, 25 kr.

Halsduk från H&M, 75 kr på rean.

Nu är klockan halv 4, dags att sova! Godnatt! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0