~ Breathe Today ~

Kom hem från stan för någon timma sedan, älskar att gå heldagar på stan när jag har pengar, dock hittat jag nästan aldrig någonting! Idag letade jag efter nyårskläder men hittade ingenting alls, jag är ju så kräsen.
Kollade nyss klart på Victoria's Secret Show, åh vad jag älskar det! Så underbart fina underkläder osv att man får gåshud. Nu ska jag och mamma snart titta på film och jag ska äta mitt sista godis på ett väldigt bra tag, från och med tolv slaget imorgon går jag på GI metoden, är så otroligt motiverad! Sist gick jag ju ner cirka 10 kilo på några månader med hjälp av atkins dieten, denna gången blir det ju istället GI, vilket betyder att jag får äta fullkornsbröd, fullkornspasta osv, men jag ska försöka hålla mig så långt borta från det som möjligt!

Idag hämtade mamma ut min nya Kimono från Sonja Rykel's kollektion på H&M, så otroligt underbar!


Ignorera att jag har leggings på mig under, ni får en bättre bild lite senare!
Älskar den.


Ny väska från h&m, 100 kr på rean.

Nu blir det film, update senare ikväll. Bye! ♥


Låt: Mellisa Horn & Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut.
Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0