~ Come on baby ~

Det hann tydligen blir klart snabbt, så jag hinner lägga upp ett till blogginlägg innan jag sover. Tyvärr har jag inte hunnit tänka ut en Hissa och Dissa lista än, så det får bli imorgon. Istället tänkte jag göra ett litet test, så ni får se vad jag gjort osv under 2009, enjoy!

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av mitt 2009!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?- Inte vad jag kan minnas, måste vart någon riktigt liten sak man inte lägger märke till, kanske blivit fotad för en tidning? (En tidning som inte plublicerades, tur nog!)

2. Höll du några av dina nyårslöften? - Ja!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?- Nej, inte vad jag vet.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? Danmark och Sverige är länderna jag vistat i detta året, synd nog.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - En pojkvän, kanske snyggare kropp också, antar jag. Haha, inte för jag är speciellt missnöjd, men något jag behöver är att få mer muskler om man säger så.

7. Vilken månad från år 2009 kommer du alltid att minnas? - Juni/Juli skulle jag tro, kanske augusti också.

8. Vad var din största framgång 2009? - Jag vet faktiskt inte, förmodligen att jag mer och mer accepterar mig själv för mig själv.

9. Största misstaget? - Antagligen att inte gå till skolan som jag borde, det är nog det jag ångrar mest.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Jag hade svininfluensan för några veckor sedan.

11. Bästa köpet? - Min Nikon D80 utan tvekan.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Min Nikon D80, skulle jag väl säga.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja. Men det är nog ingenting jag vill dela av mig här...

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Travis Mccoy - One at a time, alla låtar på Jonny Craigs egna album och Jefferson Airplane - Somebody to love.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, definitivt.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Gått mer till skolan och vågat satsa mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Skolkat, haha.

18. Hur tillbringar du julen? Oftast blir det mycket släkt osv, men i år blir det bara jag, mormor, min mamma och min morbror.

19. Blev du kär i år? Nej.

20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl!

21. Bästa boken du läste i år? "Rosario är död"

22. Största musikaliska upptäckten? Jonny Craig, utan tvekan.

 

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, pengar, massor!

25. Något du önskade dig men inte fick? Jag kommer inte ihåg, det var nästan ett år sedan.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var sjuk, tror jag. Så låg nog hemma...

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En resa utomlands.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Me, myself and I, typ. Haha.

29. Vad fick dig att må bra? Mina bästa vänner och mamma, antar jag.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Sugen på vilket sätt? Hmm.. Jaha. Heh, Jonny Craig? Kanske.

31. Vem saknade du? Nate.

32. De bästa nya människorna du träffade? Daniel.

Nu blir det godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0