~ Elegi ~

Hej! Just nu sitter jag och peppar August Burns Red, Lamb of God och Job For A Cowboy som spelar den 11 mars här i göteborg.
Peppar även till The Black Procession med Machine Head, Bleeding Through, All Shall Perish och Hatebreed den 30 jan uppe i stockholm. Kommer bli helt underbart. Ni andra som ska dit får ta och vinka om ni ser mig!
Jag är så superglad just nu att det inte går att förklara. Underbart är ordet.

Ska snart fixa mig och åka in till stan, sen hem och fixa inför middagen (om det blir någon). Update senare, bye! ♥


Från vänster till höger:
August Burns Red, Job For A Cowboy och Lamb Of God.

Sophia Langar peppen idag igen!


Låt:
Bleeding Through - Death Anxiety

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0