~ Everything ends ~

Kom precis hem från stan, har vart och fotat Mariette, Eddie och Rabih och fikat med Calle.
Var inte i skolan idag heller, kände verkligen inte för det idag, igen. Känns så onödigt när jag ändå vet att mina betyg inte förändras av att jag går dit sista veckorna.
Nu går jag iaf upp tidigare än på flera år, frivilligt.
Tänkte göra te nu, fryser som en galning. Det är riktigt kallt, verkligen! Nu äntligen kommer vintern, det som fattas nu är snö, så att jag kan gå ut och fota lite snö.
Update lite senare, här får ni lite bilder på idolerna!
Bye.






Har fler bilder men det får bli en annan dag, när jag orkar redigera dom bättre också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0