~ Jag hatar att jag älskar dig ~

Idag skulle jag egentligen till en specialpedagog på skolan för att plugga enskilt osv, fokusera på grundämnerna. Men igår var jag trött som tusan när jag kom hem efter promenad med hunden så jag somnade och glömde helt av att ställa klockan. Så idag vaknade jag runt 11:00, städade vardagsrummet lite och diskade en hel del, gud vad jag vill skaffa diskmaskin. Sen åkte jag in till stan och fikade med min kusin, sen gick vi en runda på stan. Köpte tre saker men vet inte om jag ska behålla dom själv eller ge i julklapp till någon, får se hur det blir. Det är ju nästan bara 2 veckor kvar!
Nu ska jag göra mig te och sen blir det ut med hunden. Bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0