~ Kiss the rain ~

Nu sitter jag och lyssnar på en massa mysig musik. För en stund sedan gick klara hem, vi har kollat på en jätte dålig film och myst. Nu ska jag snart sova, imorgon kommer kusinerna, moster och Sam hit, kanske mormor också, mysigt.
Nu sitter jag bara och redigerar bilder, ska väl köpa ett nytt objektiv snart, känner att det är dags för det.


Nytagen bild.


Jag ska ju få en Siden Kimono utav mamma i julklapp, men denna är snäppet snyggare, och dyrare. Köper efter jul förmodligen, så fin! Från H&M

Nu ska jag sova, Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde inte fylla i ögonbrynen så mycket,ser ut som en polsk,aa...

2009-12-23 @ 01:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0