~ Living the dream ~

Nu har jag vart iväg och fikat med Linda, sen stack jag iväg och fikade med pappa. Mysigt mysigt!
Är jätte mätt, har precis ätit en massor. Först blev det engelsk paj med sallad och ägg, yum. Till efterätt blev det en mocha-latte med marshmallows och shortbread, engelska kakor. Engelsk mat är otroligt gott ibland!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen, ta en halvtimma till att maska in mig själv och smörja in massa go kräm, sen ut med hunden och efter det blir det några sit-ups och armhävningar, sen sängen! Ni får ha det så bra. Update imorgon innan skolan tror jag, bye! ♥


Linda är otroligt sexig.

Sen ville hon bli emo.

God middag!

God efter "rätt"!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0