~ No sound but the wind ~

Råkade vakna nu och klockan är nästan halv 2, det är inte bra! Fast läkaren sa ju att jag skulle vara otroligt trött första två veckorna.
Nu ska jag snart ut med hunden som tur nog mamma gick ut med imorse, sen ska jag äta lite och fixa mig.
Idag blir det förhoppningsvis en mysig fika, sen hem och laga mat och städa mitt rum som vanligt.


Nu tänkte jag göra precis som daniel, en veckans Hissa och Dissa lista!


- Girls Girls Girls! Allt från tatuerade och självsäkra tjejer till blyga fashionistor. Tjejer, vi är bäst!







- Sveriges vinter! Ingen snö utan bara regn, regn, regn. Otroligt tråkigt.
- Dryga människor! Varför kan inte folk bara vara trevliga? Allt blir så mycket roligare då!

Nu ska jag gå ut i köket och hämta mitt te och ta en cigg. Update senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0