~ One at a time ~

Linda gick hem för en liten stund sedan, så nu sitter jag här och börjar bli lagom trött, kanske dags att ta tabletten så att jag kan somna tidigt idag? Hmm.
Funderar även på att skaffa dreads i clips som jag kan sätta i när jag vill ha uppsatt hår, kanske? Frestande.

Imorgon blir det troligen fika och sen kanske ut och fota lite? Är rätt sugen. Kanske blir att köpa ett nytt objektiv snart, om jag har råd. Än så länge är jag ganska peppad på att köpa ett objektiv utav Linda för en tusenlapp, billigt som tusan! Menmen, nu ska jag nog ta en tablett och göra en kopp te, om jag orkar blir det att läsa lite ur boken "Innan jag dör".
Godnatt!


Travis Mccoy är vacker och hans nya låt är underbar.
Texten är så fin att man nästan får gåshud.


Kommentarer
Postat av: daniel

HAN ÄR FUL OCH DU ÄR GAY HEJDÅ!

2009-12-01 @ 23:22:51
URL: http://yngstromdaniel.blogg.se/
Postat av: Sophia

Du är gay och han är vacker. Älskar dig också.

2009-12-01 @ 23:30:56
URL: http://mimik0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0