~ Sex on fire ~

Idag tänkte jag egentligen bara sitta hemma och mysa med mig själv, men när jag pratade i telefon med Tessan bestämde vi oss för att åka in till stan och ta en fika. Vi drack Chai-latte, hon åt en sallad och jag åt en pepparkaksmuffin, mumma! När vi var klara på E-house tog vi en runda på kungsgatan och kollade in lite affärer, även Buttericks! Sen åkte vi hem till mig, jag åt middag, vi pratade lite och sen följde jag henne en liten bit när hon skulle hem. Nu sitter jag och redigerar lite bilder och funderar på att lägga mig i sängen med min bok och en kopp te, hmm... Tror det får bli så, godnatt!





Fikat var gott och man måste ju bjuda på sig själv ibland, eller vad säger du Tessan?!

Det är så otroligt fint i stan nu med allt julpynt!






Jag är fortfarande helt till mig, jag vill verkligen utveckla mitt fotograferande!


Kommentarer
Postat av: Madicken

Tjusiga bilder!

2009-12-02 @ 23:04:29
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Sophia

Tack så mycket!

2009-12-03 @ 16:43:30
URL: http://mimik0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0