~ Sidewalks ~

Igår blev det ingen update, inte nu på hela dagen heller! Blev party igår och idag har jag vart helt superseg, sovit på soffan en del osv. Skulle egentligen baka med mamma idag, men det blev lite kaos.
Nu blir det snart lägga mig i sängen med mobilen och kolla film, är så seg! Och nu vill jag bara iväg till sthlm. En vecka kvar tills jullovet, nu går tiden fort!

Igår började med lite chillkrök hemma hos mig, sen drog vi vidare på fest i kållered. Här får ni lite bilder från hemma hos mig. Sen blir det sängen för mig, godnatt! ♥


Nyktert älskling.



Du är bäst.

Hellyeah.

Väldigt snyggt!


Jacob leker cool.

Älskar dig, du fina Therese.

Kvällen var fin och nu ska jag tillägna en liten text till Therese, för hon är en av de bästa vännerna jag någonsin kunnat önska mig.

Hur vi lärde känna varandra säger ju en del, hur vi kunde gå från så olika till så lika och så ovänner till vänner.
Kvällen på mitt landställe gav du mig en vänskap genom att bara finnas för mig, så som du fanns för mig hade ingen i min ålder tidigare funnits för mig. Att du förstod mig fick mig att insé hur glad jag var att jag bjudit med dig till mitt land, för jag visste med en gång att jag skaffat mig en vän.
Så mycket vi gått igenom tillsammans, och så mycket vi ska gå igenom.
Du är en så speciell person, det är nog det jag gillar mest med dig.
Din attityd, ditt sätt att visa lycka och ditt sätt att argumentera, allting från din lycka till din sorg ända till dina riktigt förjävliga dagar då du skäller på allt och ingenting. Det är vad jag älskar med dig, ditt speciella sätt att se på allting, med din egen glimt i ögat. Du är även en av de mest starkaste människor, och du delar med dig av det. Hade det inte vart för dig och din styrka så vet jag inte vart jag hade vart idag.
Jag kan skriva så otroligt mycket mer, jag vill bara säga att, du är en av mina absoluta bästa vänner någonsin, och kommer att vara föralltid, vare sig du vill eller inte.
Jag älskar dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0