~ Someday ~

Nu har jag tittat på film och fotat lite, blev inga bra foton dock. Är så självkritisk, tycker alltid att det är någonting fel på mina bilder. Menmen, så är det väl.

Jag håller på att bli fullständigt galen, har en känsla i magen, ungefär som när man är kär, eller avundsjuk? Jag vet inte vart den kommer ifrån, är jag kär? är jag avundsjuk? Blir helt galen. Jag vet verkligen inte vad känslan kommer ifrån, men den finns och det gör mig helt galen. Åh vad jag blir irriterad, haha. Hjälp?

Gjorde varm choklad till filmen, är så sällan jag dricker det! Blir nästan alltid Te eller Latte, men idag unnade jag mig lite varm choklad med marshmallows på toppen. Gott!


Nu blir det sängen, titta på film och dricka Te, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0