~ The antidote ~

Ikväll blir det inte alls någon vackan's Hissa och Dissa lista. För ikväll är min dator helt upptagen med att installera WoW, i fredags fick jag ett error för första gången när jag tankar senaste patchen, så fick bli att avinstallera och installera om. För en liten stund sedan när jag avinstallerat skiten öppnar jag lådan min cd skiva ska ligga i, och vad ser jag? Där ligger ingen skiva överhuvudtaget. Gjorde mig lagom frustrerad, sprang runt i lägenhet som en galning och letade efter den och efter ett tag kom jag på att; man kan väl ladda ner direkt från battlenet, och rätt hade jag.
Tack gode gud för battlenet just nu alltså. Jag har ingen aning varför jag blev så frustrerad pga ett spel jag långt ifrån är beroende av. Menmen, så blir det väl när man betalat 200 spänn för en skiva man tappat bort. Är nog inte spelet i sig, för jag är fortfarande lite pissed för att skivan är borta.

Ni som orkade läsa har alltså fått lära känna mig lite bättre, lite nörd är jag allt!
Detta var nog allt för mig ikväll med tanke på att installeringen av skiten 1. tar tid 2. behöver så mycket kraft den bara kan få.
Förövrigt, när jag väl skrivit massa nördsnack kan jag lika gärna. Dentarg, ally, 42 night elf.




Kanske blir en update innan jag sover, vem vet. Men godnatt än så länge iaf. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0