~ The funeral ~

Igår blev det ingen uppdatering alls, var så otroligt trött hela dagen.
Först var det avslutning sen blev det fika med Therese, mysigt. Efter fika åkte jag och min mamma till "skolan" jag troligen ska börja på, det är en sån möjlighet att jag inte längre är negativ till det. Den 11 jan ska jag dit, äntligen gångavstånd till skolan också!
Sen blev det hem och laga mat, titta film osv med mamma.

Nu sitter jag och väntar på mina kusiner och ikväll blir det förmodligen filmkväll och mys.
Bye! ♥


Låt: Band of horses - No one's gonna love you.

Kommentarer
Postat av: hannie

jag vet :/

hon som jag har bloggen med pallar inte mer så ajg tänker göra en ny snart.. /hannie

2009-12-20 @ 00:34:08
URL: http://hanniejojjie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0