~ Veckan's hissa och dissa lista! ~

Nu är det dags för veckan's Hissa och Dissa lista! Tyvärr har jag vart otroligt fantasilös idag, men hoppas ni nöjer er!


- Accessoarer!
Vad hade vi vart utan accessoarer? Ganska tråkiga. Accessoarer gör allt lite roligare, säg att du har ett par svarta byxor och ett svart linne på dig, lite väl svart kanske? Istället för att byta kan du bara piffa till det med lite snygga smycken och någon snygg scarf eller halsduk beroende på väder. Accessoarer är en otroligt bra present också för den delen. Hittar du ingenting att ge i julklapp till syrran? Köp något snyggt smycke, det brukar oftast gillas.
Själv har jag några favoriter just nu, som jag så gärna vill ha i julklapp eller födelsedagspresent, för det är ju inte heller långt kvar!


nitarmband, ring i form av en rosett och halsband i form av en kamera från www.cocoo.se.


- Hörlurar som alltid går sönder!
Jag kan inte vara den enda personen som alltid råkar ut för trasiga hörlurar, ständigt!
På mindre än en månad har 3 utav mina ganska nya hörlurar gått sönder, mina helt nya koss (som jag iofs råkade dra sönder själv) och ett par vanliga snäckor som självklart har glapp. När ska de börja göra hörlurar som faktiskt håller i iaf ett halvår? Så trött på det!

- Sverige's/Göteborg's vinter!
Regn, blåst och bara allmänt grått och ruggigt. Varför kan det aldrig ligga snö i över ett dygn? Alltid blir den snön som faktiskt faller till slask. Så otroligt tråkigt! Jag som vill fota och kasta snöbollar! Jaja, vill man göra det får man helt enkelt åka uppåt i landet. Men fortfarande, usch!

Så fantasifull var jag idag mina vänner. Ha en trevlig kväll, snart är det äntligen jullov och då blir alla glada! Eller?
Bye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0