~ Veckan's hissa och dissa lista! ~

Nu är det dags för veckan's hissa och dissa lista!



Idag hissar jag,
- Victoria's secret!
Alla dessa underbara underkläder, parfymer osv. Själv har jag min favorit, deras parfym "Strawberries & Champagne". Helt underbar! www.victoriassecret.com



Idag dissar jag,
- Oansvariga ungdommar som får för sig att behålla barnet.
När blev det plötsligt så populärt att skaffa barn när man är 15-17 år? Visst, det är häftigt med ungdommar faktiskt kan ta på sig fullt ansvar för ett barn, men det blir oftast inte så. Föräldrar passar, fosterfamilj, föräldrar som blir osams och gör slut. Varför inte bara leva livet fullt ut och vänta ett par år till? Ja, däremot hissar jag unga föräldrar som kan ta ansvar för ett barn. Så grattis till er, men ni som absolut inte borde ha ett barn och ändå väljer att föda det pga själviska och korkade anledningar, er dissar jag.

Godnatt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0