~ Fredagen den 13 ~

Idag är det fredagen den 13, oturs-dagen ! Än så länge har jag inte märkt av det, haha. Men vem vet? Klockan är bara kvart över tio och det är 1 timma och 45 minuter kvar tills den 14 ! Alltså alla hjärtans dag. Idag skulle jag egentligen ut och fota homosexuellt tema för alla hjärtans dag, men det blev ändrade planer och jag låg i sängen med världens bakfylla hela dagen.

Som sagt, imorgon är det alla hjärtans dag. Blir antagligen bio med Therese ! Mysigt värre.
Har satt krut i mitt fotograferande och snart lär det vimla utav bilder på min dator. Men jag behöver modeller och det är ganska snart ! Är du frivillig så är det bara att skicka en kommentar eller ett mail till [email protected] . Självklart kommer fotograferingen vara i göteborg.

Förra helgen var jag förövrigt i sthlm, skit mysigt ! Orkar inte skriva om det.
Cya !

...

Kommentarer
Postat av: Reby

13 är inget otursnummer för mej, jag är född den 13 och jag äger, så :D <3333 saknar dej!

2009-02-25 @ 15:04:36
URL: http://bansheez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0