~ Be my escape ~

Senaste dagarna har jag varit sjuk med feber och ont i huvudet. Det har vart rätt mysigt faktiskt.
Jag är inte speciellt aktiv längre, kanske för att jag inte har någonting att skriva om längre. Sitter mest hemma nuförtiden, det är mycket med skolan osv.
Fast nu äntligen har jag köpt min nikon d80 ! Fan va lång tid det tog, men nu är den fantamig min.

Imorgon fyller jag år, imorgon kväll blir det mys med mamma och nästa helg blir det antagligen lite myskväll med mina närmaste vänner, och om någon tycker att det ska bli fest så kan ju den personen fixa det då, för hemma hos mig blire inte i år igen.

Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva ! Baibai !

lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0