~ All My Loving ~

Idag har jag haft utvecklingsamtal, dygnat, ätit sushi och druckit mocha latte med min mamma.
Utvecklingsamtalet gick väl helt som förväntat, ingenting nytt. Jag har nästan IG i alla ämnen men får jag igång min närvaro får jag minst G, precis som jag visste.
Att dygna gick som vanligt, har vart illamående och känt mig yr hela dagen. Min kropp klarar inte av detta länggre, haha.

Har även storstädat mitt rum idag, så duktig som jag är! Fast det händer väldigt ofta nuförtiden haha.
Längtar tills jag flyttar hemifrån och får inreda och fixa precis så som jag själv vill, istället för att bara leka med mitt lilla rum.




Nu ska jag snart lägga mig i sängen, läsa samhällskunskap och dricka te, sen ska jag sova.
Mamma sa att vi ska köpa alla Hayao Miyazaki's och studio ghibli's filmer snart, mina absoluta favoritfilmer, inget når upp till deras nivå.

Imorgon kommer Mimi till göteborg och det gör mig otroligt glad, åh vad jag saknat dig hun!


Hade tänkt börja lägga upp bilder på dagens outfit! Här är dagens:



Skor: Bruna converse med fårull, perfekta nu när det är kallt! Mellan 700-1100 kr.
Leggings: Dubbla! Ett par leopardleggings och över det ett par svarta. På bilden ser man dock inte leopardmönstret som man ser otydligt irl. Snyggt, tycker jag!
Topp: Oversize t-shirt från h&m, 99 kr på rea.
Halsband: h&m man accesorize, 49:50 kr

[Urskäkta den stökiga klädhögen till höger, jag rensade lite gamla kläder!]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0