~ Inflation ~

Svinis på g i min omgivning!
Bryr jag mig? Nej.
Vaccin? Ja.
Jag är inte rädd för varken svininfluensan eller för vaccinet trots all skit på nätet som handlar om en på miljonen.
Vaccinet är gjort för att samhället inte vill drabbas av en inflation, vad trodde ni? Hamnar alla sjuka i svinis, ingen jobbar osv, blir det inflation tillslut.
Trots det snabbt framkallade vaccinet ska jag ta det, jag är inte speciellt försiktig av mig. Drabbas jag av någonting så gör jag det, gör jag inte det så... skönt!
Svininfluensan är en big hype, varför så rädda?
Ha-ha, bring it bitch!
Kanske är jag drabbad av svinis nu, vem vet?

Nu kommer snart systeryster hit, vi ska ha myskväll med mat, godis, och film!
Dagens outfit:


Ibland har man inte så mycket snyggt rent, tvättatvättatvätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0