~ I've been hearing that you're freaky ~

Igårkväll blev det ingen update, somnade runt 15:00 och vaknade 23:00 helt förvirrad, gick och åt, sen somnade jag om igen.
Vaknade 05:03 prick imorse, kändes helt otroligt skönt att orka upp tidigt på morgonen. Låg och läste "Innan jag dör" fram tills klockan 05:30 då mamma vaknade, gjorde kaffe och stod och pratade en liten stund med henne.
Nu har jag hunnit fixa mig, äta en god frukost och kollat lite på tv. Nu ska jag snart måla mina naglar som förövrigt ser förjävliga ut, smörja min exem, gud vad skönt om det försvinner när jag börjar på attarax som jag ska ta första tabletten ikväll.
Efter skolan idag ska jag fika med sebbe och ta en runda på stan förhoppningsvis! Lönedag idag ju, så får mitt barnbidrag. Blir att köpa nytt puder, ny fundation och ny piercingstav. Har dock ett dilemma, svart eller silver? Hmm... Får väl se hur det blir.
Nu ska jag som sagt måla mina naglar osv, sen ut med hunden. Sen får jag se vad jag gör innan jag drar iväg till skolan. Update när jag kommer hem, bye!



Cardigan - Carlings 400 kr
Jeanskjol - H&M (några månader gammal så finns inte kvar)
Linne - Bik Bok (Samma som ovan)
Halsband - H&M Man accesorize (osäker på namnet).


Frukost på morgonen blir sällan för mig, då jag alltid kommer upp i sista minut.
Men idag blev det en god frukost, tack mamma!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0