~ Live tomorrow ~

Nu har jag haft höstlov, helt underbart.
På lördagen kom Jemina och Linnea hit, vi hade sjukt mysigt tills dom åkte hem i onsdags, saknar dom redan!
Resten av veckan har jag nästan bara legat för mig själv och kollat film, sjukt mysigt. Jag är så jävla trött på allt annat och alla andra.

Idag blekte jag mitt hår, nu är det oranget och imorgon färgar jag det rött! Ska bli sjukt kul att se skillnaden.

Just nu sitter jag och tänker på min framtid, hur jag ska höja mina betyg och hur jag ska kunna hindra att hamna på IV. Jag tänker på varför jag har en stor klump i magen, varför jag känner mig tom och varför jag vill gråta fast jag vet inte varför. Varför?
Kanske för att alla mina vänner har det bra runtom i landet medans jag sitter utan er här? Jag saknar mina vänner mer och mer för varje dag som går. Daniel, Reby, Jemina, Cecilia, Mimi, Molly, Arre, Toby, alla.
Daniel, bästa vän, du anar inte hur jobbigt det är att vara så långt ifrån dig hela tiden, du kanske inte känner så vad gäller mig, men tusan, vad skulle jag ta mig till utan dig? Du får mig att må bra.

Jag vill inte sitta här länge till.




Håret just nu.


Linnea till vänster och Jemina till höger, saknar er sötisar.





Kommentarer
Postat av: daniel

saknar dig med älskling <3

2009-11-06 @ 17:25:52
URL: http://yngstromdaniel.blogg.se/
Postat av: Sophia

<33 kommer till sthlm snart

2009-11-06 @ 17:27:23
URL: http://mimik0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0