~ Mockingbird ~

Nu är jag hemma igen, efter en inte så lång dag trots allt.
Först var jag hos läkaren, tog blodprov och recept på Attarax och något sömnpiller. Äntligen kanske min sömn och stress blir bättre. Får väl se hur det går, är posetiv till sömnpiller men skeptisk till om Attarax är någonting för mig. Förhoppningsvis hjälper det mot min exem och allergi iaf!
Efter nästan två timmar hos läkaren gick jag iväg till skolan, var bara på 2 lektioner dock. Sen hade vi håltimma och då orkade jag verkligen inte stanna med tanke på en viss person osv.
Efter det åkte jag och Tessan hem till mig, drack te, rökte och pratade. Saknar det.

Nu ska jag nog bara sitta här vid datorn en liten stund, när mamma kommer hem ska vi äta, sen ska jag sova.
Att dygna tar verkligen på mig, börjar bli sjukt jobbigt.
Menmen, har väl ingenting mer att säga nu. Kanske blir en snabb update senare, men än så länge... Bye!

Här får ni ett par bilder också, dagens outfit och min älskling:


Min outfit var väl ganska vardaglig idag, som vanligt.





Min älskling är vackrast, åh vad jag älskar dig sötnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0