~ Satellite heart ~

Godkväll! Idag har jag vart hemma hela dagen. Hunden fick en attack och när jag väl skulle iväg till skolan fick jag en dålig känsla i magen. Så idag har jag pluggat och spelat, sen kom sebbe förbi ett par timmar.
Nu ska jag snart sätta mig och titta lite på tv med min mamma, är så satans trött på datorn.
Sitter och har otroligt ont i magen, har precis ätit och är mätt som tusan, men varför det gör så ont vet jag faktiskt inte. Otroligt obehagligt.

Hittade lite bilder på gaddningar jag skulle kunna tänka mig i framtiden, här får ni två bilder.


Blir inte på några år, men kanske blir något liknande? Frestande.

Funderar på Dermal Anchor mellan mina bröst också, i fingret är också ganska snyggt (och ja, nu pratar jag om piercingar).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0