~ Saying sorry ~

Idag vaknade jag 15:15, det är otroligt hur snabbt man kan vända dygnet och hur svårt det är att vända tillbaka det.
Ännu en dag på soffan, har verkligen inte gjort ett skit på en vecka. Har inte vart ute på en vecka, det är segt!
Nu är mamma iväg och hämtar hunden, så jag har saknat honom. Mormor har tydligen också fått svininfluensan så vi måste ta hand om honom, vilket jag blev glad för.
Eftersom jag fortfarande inte är helt frisk får jag inte gå till skolan nu på ett par dagar heller, vilket känns otroligt segt. Har ju verkligen ingenting att göra.
Men nu ska jag kolla på The Hills och bara allmänt dö på soffan och om en timma äre Gossip Girl, underbart. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0