~ Svininfluensan ~

Precis som jag trodde fick jag svininfluensan, nu har jag legat sedan i söndags (alltså i fyra dagar) med feber, ont i benen, snuva, ont i halsen, ont i ögonen, ont i huvudet och otrolig frossa. Jag kan ju inte säga att det har vart speciellt kul, men nu äntligen börjar jag friskna till!
Massor av glass och film har däremot vart helt underbart, och igår gjorde min mamma en kinesisk kycklingsoppa. Sjukt gott var det, och gud vad det hjälpte mot halsen och snuvan! Chili är allt en bra krydda.

Har vänt på dygnet helt också, igen. Så nu är jag för pigg för att sova, därför laddar jag ner ännu en film av Hayao Miyazaki, min absoluta favorit. Denna gången blir det Nausicaä valley of the winds.
Nu har jag ingenting mer att säga, men sov sött alla ni som ska upp till skolan eller jobbet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0