~ The Fear In Your Eyes ~

Just nu sitter jag och myser med hunden, har druckit mitt morgonkaffe och tagit min morgoncigg, känner mig galet pigg på att fota idag, men vad? Hmm.
Jag har självklart dygnat igen, varför? Jag har ingen aning.

Blir väl att sova någon timma i eftermiddad. Tre cigg har jag att klara mig på tills klockan 7 ikväll också, underbart...

Nu tänkte jag ta en dusch, raka mig, smörja in hela min kropp, göra ansiktsbehandling och hårkur, måla naglarna och ha det allmänt skönt. Lite massage skulle inte sitta fel heller, man kanske ska ta och ringa hit någon som tagit det där jädrans vaccinet, och mysa med te och sköna krämer...

Just nu sitter jag på mitt rum och leker med mitt hår, har väl som vanligt ingenting annat att göra. Hoppas verkligen jag får gå ut snart!
Men ja, dusch nu. Hejdå sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0