~ The great pretender ~

Just nu sitter jag ensam hemma, har precis ätit frukost som idag fick bli nudlar eftersom vi inte hade någonting annat hemma.
Har otroligt tråkigt, skulle egentligen fikat med en kompis men blev lite ändrade planer för henne. Nu väntar jag på mamma, sen ska vi julpynta lite.
Blir nog att genomlida ett helvete ett par veckor med mina piller nu, börjar redan känna yrsel och blir irriterad väldigt lätt. Ska nog ringa min läkare och se vad hon säger, om jag ska fortsätta ta Atarax eller inte. Jaja.
Nu ska jag börja sminka mig osv, update senare. Bye!


God frukost.


Köpte rökelser igår!

Kommentarer
Postat av: Krillebooi

OMFFFFG, inte rökelser... brb ska skjuta mig själv

2009-11-29 @ 15:59:35
Postat av: Sophia

Haha, rökelser är grymma.

2009-11-30 @ 00:06:21
URL: http://mimik0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0