~ Time to pretend ~

Idag har jag vart på stan, precis när vi gick in genom nordstan's stora ingång får jag för mig att dra med mamma in på Telenor för att kolla mobiler och utan att jag tänker på det går jag ut ur affären med vad? Jo, en Sony Ericsson Aino mobil! Helt underbart. Mamma köpte också en mobil.
Nu allihopa har jag en Aino och Telenor, och inte Tele2 kompis längre. Mitt gamla nummer har jag kvar men jag kan inte prata lika mycket i mobil, vilket jag bara är glad över eftersom jag lär behöva betala 450 kr i månaden, och inte 800 kr. Då har jag även råd med Sotify premium så att jag kan lyssna från mobilen, underbart! Jag trodde aldrig det skulle bli en Aino i väskan när jag gick ut däifrån, men det blev det!
Efter det gick jag och mamma til Indiska för att köpa rökelser och ett ställ till det så att mitt rum luktar gott, nu när man känner rökdoft efter hon som bodde här innan oss. När vi vart på Indiska gick jag och mamma och köpte en parfym dit min syster kom och mötte oss. Sen blev det kicks, nya krämer och mamma köpte nytt smink. Mer orkar jag inte berätta om just stan.
Nu sitter jag och min syster här framför datorn, kollar Top Model och ska snart ska jag fota henne, efter det ska vi kolla på film och mysa.
Update kommer innan vi ska sova, så... Bye!


Aino? I has it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0