~ Wait For You ~

Nu har jag haft skit dålig sömn senaste dagarna, så har självklart inte kommit iväg till skolan. Inatt somnade jag inte förens halv 5 och vaknade runt 3.
Nu har ju jag färgat mitt hår rött också, vet dock inte om jag är nöjd eller missnöjd!

Just nu sitter jag bara här och gör ingenting. Tycker folk kan komma med film-tips! Har blivit en riktig filmnarkoman, kanske för att jag är hemma såpass mycket, haha.
Imorgon vet jag inte heller om jag går till skolan, vi har någon höstvandring som jag inte vet när eller vart man ska mötas. Får väl se hur det blir.


Håret nu.






Tänker på dig hela tiden, och jag kommer vänta på dig. Du vet vem du är.

I never believed in much, but I believe in this.
I’m incomplete without you, I’d kill to taste your kiss.

I’m lost and lonely,
Scared and hiding,
Blind without you.

When the the world comes crashing down and the skies begin to fall,
I’ll wait for you.
When the days grow old and long and my skin turns into stone,
I’ll wait for you.
When the pain it seems too much,
And my heart starts beating out of touch, I don’t need a thing,
I’ll wait for you.



Kommentarer
Postat av: daniel

snygg hårfärg ju :D

2009-11-06 @ 17:25:27
URL: http://yngstromdaniel.blogg.se/
Postat av: Sophia

Haha :D

2009-11-06 @ 17:26:59
URL: http://mimik0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0