~ You are not alone ~

Detta inlägg vill jag tillägna Daniel Yngström.

Du har ingen aning om hur mycket du betyder för mig, hade det inte vart för dig hade jag inte mått 50% av så bra jag mår för tillfället. Du gör mina dagar aningen bättre och du gör att jag vill åka till sthlm oftare än jag någonsin gjort tidigare. Du är min bästa vän.
Skulle jag få bestämma skulle jag kunnat vara hos dig hela tiden, jag skulle vela kunna göra att du mådde bättre än någonsin.
Skulle du försvinna vet jag inte vad jag skulle ta mig till, för utan dig finns det ingen som förgyller min dag. Vi har tyvärr glidit isär senaste tiden, men det vill jag ändra på. Du får inte försvinna, du bara får inte.
Att jag hittat en så bra vän vet jag inte hur, men det har jag, och det känns sjukt bra.

Du är värd så jävla mycket bättre, bästa Daniel. Det kan du ge dig fan på, och jag önskar jag kunde ge dig allt.
Du är min bästa vän.



Kommentarer
Postat av: daniel

åh älskar dig! <3

2009-11-22 @ 17:44:09
URL: http://yngstromdaniel.blogg.se/
Postat av: Sophia

Älskar dig massor baby

2009-11-22 @ 17:46:31
URL: http://mimik0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0