~ Come what may ~

Jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera igen känner jag, inte bra.

Idag har jag vart i skolan, sen gick jag och åt pizza med Christopher, mysmys! Efter det gick jag hem och tittade på film med min älskade hund. Jag har pratat i telefon som ett as idag, förvånar mig att jag fortfarande har batteri kvar!
På torsdag kommer Daniel hit, jag betalade hans resa, det gick bli hans födelsedagspresent utav mig, jag vinner ju också på det! Då ska vi gå till barbarella där jag jag ska köpa ny stav, sen ska vi väl hem till mig och chilla lite skulle jag tro. På fredag äre skola och Kemi prov, usch. Efter skolan åker jag hem, väcker Daniel, går ut med Love och efter det åker vi väl in till stan, kollar runt lite, bjuder Daniel på middag kanske, sen blire Håkan på liseberg! Där ska jag träffa saknade Nilla och söta Viktor. Efter Håkan blire väl slottis med vattenpipa, öl, cider och mysigt folk.
I helgen ska även Daniel tatuera mig, "mother" på handleden i skrivstil och förhoppningsvis "come what may" på höften, tillägnad Nate.
Nästa fredag åker jag till sthlm, otroligt mys. Jonny Craig och Viktor, hihi!

Over and out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0