~ Ride ~

Idag har jag vart i skolan, kom nästan i tid! Bravo. Efter skolan kom Nilla hem till mig, vi tittade på gossip girl och pratade lite. Ikväll ska jag städa mitt rum, och imorgon kommer Daniel-boyyy hit, har saknat honom som satan.

Nästa helg åker jag äntligen till Stockholm igen, träffar Viktor, Reby, Arre (förhoppningsvis) och Daniel. Hoppas jag får tid att åka ner till Bålsta för att träffa Jemina också! Blir helt underbart att komma iväg över en helg, och så blir det att vara ledig från skolan en dag, tjoho för det!

Nu ska jag äta och plugga inför kemi-provet på fredag, fyfan. Jaja, då har jag iaf en anledning att resa mig upp ur sängen och lämna Daniel ensam hemma hos mig.
Jag saknar Mimi väldigt mycket förövrigt!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0